Firmowe koszulki z nadrukiem – jak powinny wyglądać?
Podczas targów należy się wyróżniać spośród innych, konkurencyjnych firm. Dlatego warto postawić na koszulki z własnym nadrukiem. Powinny one być spójne z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa, czyli mieć nie tylko jego logo na piersi, ale również występować w jego kolorystyce. Dzięki temu dużo łatwiej będzie zapaść w pamięć potencjalnym klientom czy kontrahentom, a o to przecież chodzi w tej formie promocji. Wybierz klasyczny T-shirt, jeśli Twoja działalność ma bardziej swobodny charakter, lub model polo, jeśli chcesz, aby pracownicy na stoisku prezentowali się nieco bardziej elegancko.
Kubki z nadrukiem idealne na targi
Wykorzystywanie gadżetów do promocji marki jest bardzo prostym i skutecznym sposobem na przykuwanie uwagi. Oprócz koszulek doskonale sprawdzają się także kubki z nadrukiem. To niedrogie przedmioty, które można wykorzystać w dwojaki sposób. Po pierwsze, pracownicy mogą z nich pić kawę czy herbatę podczas targów. Można również prowadzić w nich degustację różnych płynnych artykułów spożywczych, jeśli właśnie w tej branży pracujesz. Dodatkowo można je potraktować jako gratis lub prezent dla klientów czy potencjalnych partnerów – taki drobiazg jest bardzo miły i świetnie utrwala wizerunek marki w oczach potencjalnych nabywców.
Gadżety firmowe na targach – jak z nich korzystać?
Rozmaite gadżety reklamowe, na których możesz wydrukować logo swojej firmy, są idealnym rozwiązaniem w przypadku targów. Mogą służyć pracownikom działającym aktywnie na stoisku, tak jak koszulki z własnym nadrukiem, ale mogą też być wręczane nowym klientom, jak choćby kubki. Mając oprócz nich również smycze, długopisy, notesy czy cukierki w firmowych papierkach na swoich stołach, można zaplanować fantastyczną kampanię promocyjną, dzięki której zwiększysz świadomość Twojej marki. Ten wyjątkowy czas ma służyć zaprezentowaniu oferty, nawiązywaniu kontaktów biznesowych, ale też wzmacnianiu wizerunku.
Dlaczego warto postawić na kubki z nadrukiem i koszulki?
Pamiętaj, że nakłady na marketing powinny stanowić stałą część wydatków w Twojej firmie – dzięki temu specjaliści będą mogli pracować nad wzmacnianiem jej wizerunku naprawdę skutecznie, a to przełoży się na wyniki sprzedaży. Wybierając kubki z nadrukiem lub koszulki dla pracowników albo wręczane jako prezent dla klientów, aktywnie działasz w sferze promocji. Elementy takie zamówić możesz u specjalistycznych wykonawców, takich jak np. T-Druk.
Zleć dowolny nakład potrzebnych gadżetów dopasowanych wizualnie do identyfikacji wizualnej swojej firmy i w ten sposób zyskaj produkty, dzięki którym staniesz się silną, prestiżową marką w oczach potencjalnych nabywców. Dąż do tego – inwestuj w reklamę!